Odredbe
Kupci mogu biti pravne i fizičke osobe s područja Republike Hrvatske ili drugih država članica EU ukoliko između istih postoji sporazum o trgovini robom i uslugama. Supernet d.o.o. obvezuje se na poslovanje u skladu sa legitimnim zakonima važećim na području Republike Hrvatske kao i poštivanju svih zakonskih normi u međunarodnoj trgovini robom i uslugama. Supernet d.o.o. se obvezuje na zaštitu svih privatnih podataka koje kupac tijekom naručivanja robe, procesa registracije i međusobne komunikacije kaže, pošalje e-mailom ili upiše.
Rok isporuke
Uz svaki proizvod upisam je i status dobavljivosti, status Neraspoloživo znači da proizvod trenutno nije dobavljiv i da ga ne možete naručiti i platiti, status Dobavljivo (2-4 dana) znači da proizvod postoji na skladištu našeg partnera, da se može staviti u košaricu i naručiti dok status Provjeriti raspoloživost telefonom znači da nas prije narudžbe kontaktirate. Rok isporuke u našoj poslovnici, ili predaja proizvoda dostavnoj službi ukoliko ste zatražili dostavu, iznosi od 2-4 radna dana nakon što uplata postane vidljiva na našem računu (ili potvrđena narudžba uz plaćanje pouzećem). Ukoliko želite proizvod podići osobno u našoj poslovnici i prethodno platiti virmanom, općom uplatnicom ili internet bankarstvom, rok isporuke je 2-4 radna dana od zaprimanja Vaše uplate. Ukoliko se radi o proizvodima sa dužim rokom isporuke, o tome ćete biti na jasan i razumljiv način obaviješteni u statusu raspoloživosti svakog proizvoda na našim stranicama. Ukoliko želite ubrzati rok isporuke kontaktirajte nas telefonom da potvrdimo najkraći rok isporuke. U slučaju nemogućnosti isporuke traženih proizvoda Supernet d.o.o. se obavezuje vratiti sva uplaćena sredstva uplatitelju (kupcu) koja je isti položio na račun tvrtke Supernet d.o.o. u svrhu kupnje proizvoda koje nije moguće isporučiti.
Rezervacija proizvoda VAŽNO!
Mi NE držimo proizvode na skladištu niti u našem poslovnom prostoru, svi proizvode koje nudimo nalaze se na skladištima naših poslovnih partnera. Kada proizvod naručite i zaključite narudžbu dobiti ćete poruku: Ukoliko ste odabrali plaćanje virmanom pričekajte sa uplatom dok ne obradimo narudžbu i rezerviramo proizvode. Kada narudžba bude obrađena obavijestiti ćemo Vas mailom da možete izvršiti uplatu. Proizvode rezerviramo na period od 24 sata.
Dakle, rezervacija proizvoda znači da smo mi rezervirali proizvod na skladištu poslovnog partnera i da se u tom trenutku proizvod NE nalazi kod nas, a u postupak dobavljanja proizvoda krećemo u trenutku kada vidimo uplatu kupca, potvrdu pouzeća ili dobijemo Narudženicu od poslovnih subjekata sa kojima imamo dogovoreni poslovni odnos.
Povezani smo ili sa B2B modelom, ili na neki drugi način sa skladištima EU u Hrvatskoj, Austriji, Italiji, Njemačkoj, Sloveniji, Češkoj, Slovačkoj, Švedskoj i Mađarskoj, skladištima izvan EU u Švicarskoj, Kini, USA, UK i dr. Rezervacije na pojedinim skladištima različito traju, i o trajanju rezrevacije biti ćete obaviješteni.
Ukoliko se radi o Ugovirima ili drugim poslovnim suradnjama sa pravnim osobama, onda robu možemo rezerviratri i isporučiti po dogovorenim uvjetima.
Plaćanje
Proizvode na našim internet stranicama možete platiti jednim od ponuđenih načina plaćanja. Za svaku uplatu izdajemo R1 račun koji dobijete prilikom preuzimanja proizvoda ili usluge. Cijene su izražene u eurima (€) i uključuju PDV. Plaćanje se vrši sukladno trenutnim sigurnosnim uvjetima plaćanja putem interneta u državi, te virmanom (općom uplatnicom), pouzećem. Podaci o računima nalaze se u svakom dokumentu koji vam dostavimo po kojem možete izvršiti uplatu. Sva plaćanja izvršit će se u eurima (€).
VAŽNO! Plaćanje možete izvršiti i skeniranjem 2D crtičnog koda generiranog na ponudi ali tada obvezno provjerite dali su svi podaci sa ponude točno uneseni u obrazac za plaćanje, pogotovo naš IBAN.
Plaćanje neraspoloživih proizvoda nije dozvoljeno, niti ih je moguće staviti u košaricu i napraviti narudžbu.
Narudžbe putem telefona ili mail-a
Ukoliko ne želite putem web-a naručivati robu, ili želite posebne uvjete, cijene, količine i sl., možete nas svaki radni dan (Pon-Pet od 8:00h do 16:00h) kontaktirati na naše telefone (01-3041 230, 01-3041 231) i mi ćemo za vas sve odraditi. Isto tako možete uputiti zahtjev putem maila (prodaja@supernet.hr) na koji ćemo u najkraćem roku odgovoriti.
Ponude koje mi radimo po zahtijevu kupca mogu se razlikovati i po cijeni proizvoda (količinski rabati, ugovorene cijene ili neki drugi uvjeti), i po cijeni i roku isporuke, i po statusu raspoloživosti (ako rezreviramo zadnje količine onda stavimo status Neraspoloživo da ga drugi kupac ne može naručiti).
Isključivo avansna uplata
Za neke proizvode tražimo avansnu uplatu. Kada kupac napravi ponudu i odabere plaćanje pouzećem i prilikom dostave odbije preuzeti proizvod ne snosi nikakve dodatne troškove i obaveze prema nama, stoga za proizvode koje i mi ne možemo vratiti distributeru tražimo avansnu uplatu. Neke proizvode kao što su televizori, bijela tehnika ili glomazni proizvodi teži od 31 kg ili proizvodi na paleti, ne možemo slati dostavnom službom već ih moramo poslati direktno sa skladišta pa i za njih tražimo avansnu uplatu. A Ako se takav proizvod nalazi u košarici biti će onemogućemo plaćanje pouzećem, sa porukom: Plaćanje pouzećem je onemogućeno jer se u košarici nalazi proizvod za koji tražimo avansnu uplatu.
Plaćanje pouzećem
Ukoliko se odlućite platiti pouzećem to znači da morate pripremiti točan iznos gotovime naznačene na ponudi prilikom preuzimanja paketa, kartice ne primamo, a iznos gotovine smo ograničili na iznos dogovoren sa pružateljem usluge dostave. Ukoliko u košarici premašite maksimalni iznos pouzeća, nestati će opcija pouzeća i dobiti ćete poruku: Plaćanje pouzećem je onemogućeno jer iznos u košarici prelazi limit od XXX,XX Eur.
Kada kupac može biti isključivo pravna osoba
Za neke proizvode po Zakonu o zaštiti potrošača ne možemo osigurati sva prava za fizičke osobe, stoga ih prodajemo isključivo pravnim osobama. Uz takav proizvod naznačena je kupovina isključivo pravnoj osobi.
Povrati
Obrazac za jednostrani raskid ugovora, možete ispisati sa ovog linka:
OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača fizička osoba Kupac ovlaštena je jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.
Iznimka od ovog ovlaštenja odnosi se na proizvode za koje čl. 79. Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora o čemu će vas Supernet posebno upozoriti u ponudi konkretnog proizvoda. Preporučamo čitati opis proizvoda koji se otvara klikom na proizvod.
Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.
Vaš zahtjev za zamjenu ispravnog proizvoda (npr. neodgovarajuća boja proizvoda) koji ste kupili smatrat će se jednostranim raskidom, pa Vas molimo da u tom slučaju obavezno ispunite obrazac i naznačite zamjenu kako bismo znali da prilikom raskida želite zamjenu proizvoda. Proizvode (povrat ili zamjena) potrebno je dostaviti na adresu:
Supernet d.o.o.
Jablanovečka 8, 10000 Zagreb.
U slučaju jednostranog raskida ugovora bez zamjene proizvoda, postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.
Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača članak 77. mora izvršiti povrat robe bez odgađanja u roku od 14 dana od kada je trgovca obavijestio o svojoj odluci da raskida ugovor, te snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Ukoliko kupac želi može se obratiti Supernet d.o.o. na info broj 01 3041 230 ili mail adresu prodaja@supernet.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane Supernet-a. Supernet poziva kupca da proizvod zapakira u originalnu ambalažu u kakvoj je proizvod i preuzeo kako bi se izbjegla oštećenja na proizvodu. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana. Supernet d.o.o. obavještava kupce da će umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda u odnosu na oštećenje ambalaže odnosno oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o utvrđenom obavijestiti kupca nakon primitka vraćenog proizvoda ako postoji potreba za naknadom.
Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe, isti može postupati s robom i pregledati robu, isključivo na način na koji bi to bilo uobičajeno pri kupnji robe u fizičkoj trgovini.
U periodu u kojem potrošač ostvaruje pravo povrata robu mora čuvati s dužnom pažnjom odnosno mora se ponašati kao osobito pažljiv i savjestan čovjek. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom Internetska trgovina supernet.hr će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednosti robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja.
Supernet preporuke vezano za proizvode, preuzimanja proizvoda, postupanje s proizvodom a u vezi s jednostranim raskidom ugovora u zakonskom roku od 14 dana:
- slika proizvoda prikazuju načelan izgled te način uporabe proizvoda kao i prezentaciju proizvoda kako to predviđa proizvođač. Slika ne prikazuje do detalja konkretan proizvod koji se isporučuje kupcu, stoga Supernet preporuča kupcu da prilikom izbora proizvoda detaljno pregleda karakteristike proizvoda i opis proizvoda koji su navedeni u ponudi na Internet stranici Supernet-a i dohvaćaju se klikom na proizvod.
- ako je ambalaža oštećena nemojte preuzimati proizvod, nego odmah dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da proizvod vrati Supernet-u.
- AKO KUPAC NE REKLAMIRA OŠTEĆENJE AMBALAŽE DOSTAVLJAČU U TRENUTKU PREUZIMANJA PROIZVODA, SMATRA SE DA JE PREUZEO PROIZVOD S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.
- ukoliko oštećenje na proizvodu utvrdite nakon skidanja ambalaže, sačuvajte originalnu ambalažu i u roku 14 dana od dana primitka robe kontaktirajte Supernet. Ako se radi o specifičnoj ambalaži (npr. stiropor i folija) potrebno je učvrstiti dijelove ambalaže radi zaštite proizvoda.
- ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda. U deklaraciji proizvoda koju dobivate uz proizvod su upute za otvaranje ambalaže bez oštećenja za tehničku robu.
- pažljivo pregledajte proizvod, njegovu prirodu, obilježja i funkcionalnost (npr. aktivirajte uređaj na struju ili bateriju, pregledajte funkcionalnost proizvoda) ali nemojte proizvod koristiti ili njime rukovati ako namjeravate koristiti zakonsko pravo na raskid ugovora, jer svako daljnje rukovanje proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda.
Rukovanjem/korištenjem proizvoda smatra se primjerice za računala, prijenosna računala, tablete, mobitele, mrežne
uređaje i sl. – uključivanje u rad i svaka radnja koja mijenja funkcionalnost proizvoda i nepovratno mijenja
stanje proizvoda kao što je aktivacija software-a, unos osobnih podataka, mijenjanje postavki i sl, mikser-
miksanje hrane, za brijaće aparate- brijanje, za knjige -savijanje korica i/ili podcrtavanje teksta i/ili
pisanje po knjizi, za pećnice- pečenje hrane, za role – korištenje, za obuću- hodanje na otvorenom, za odjeću –
nošenje, za bicikle – vožnja na otvorenom, za torbe i ruksake- prenošenje stvari, za romobile i bicikle – vožnja
na otvorenom, alati – korištenje u njihovu svrhu, rasvjeta – montiranje, bazeni – punjenje vodom. Rukovanje
proizvodom umanjuje vrijednost proizvoda ili isključuje mogućnost povrata.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid Ugovora:
- ako mu je usluga u potpunosti ispunjena, a ispunjenje je započelo uz njegov izričit prethodni pristanak, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako mu usluga bude u potpunosti ispunjena.
- ako je predmet Ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave oštećena, a to nije prijavljeno odmah po primitku.
- ako je predmet Ugovora proizvod koji je otvoren, korišten, ili je ambalaža nepovratno oštećena, a proizvod time izgubio vrijednost.
- ako je predmet Ugovora isporuka računalnih programa koji su otpečaćeni nakon isporuke.
- ako je predmet Ugovora proizvod čije je jamstvo aktivirano, te je počelo teći.
- ako je predmet Ugovora proizvod koji je izrađen po specifikaciji Kupca.
- ako je predmet Ugovora proizvod ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu, koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora.
Supernet obavještava kupce o specifičnim svojstvima pojedinih proizvoda kao što su: klima uređaji izuzev mobilnih klima uređaja, ugradbena rasvjeta, namještaj koji je potrebno sastavljati te printeri, mobiteli, tableti , računala, prijenosna računala, stolna računala, igrače konzole za koje zbog njihovih karakteristika nije moguće provjeriti njihovu funkcionalnost bez rukovanja proizvodom npr. montiranja/stavljanja u funkciju/sastavljanja. Iz tog razloga Supernet neće biti u mogućnosti izvršiti povrat kupoprodajne cijene (u cijelosti ili djelomično) za ove proizvode u slučaju kada je za povrat naveden razlog: provjera funkcionalnosti jer sama provjera funkcionalnosti umanjuje vrijednost proizvoda time što se stanje proizvoda nepovratno mijenja.
Supernet obavještava kupce da u pojedinim proizvodima koji spadaju u kategoriju bijele tehnike, a za svoj rad koriste vodu (npr. perilice) može preostati mala količina vode nakon testiranja u procesu proizvodnje koja uobičajeno iscuri za vrijeme skladištenja. Stoga Suprnet obavještava kupce da proizvode tog tipa ostave do trenutka montaže na podlozi koja ne upija vodu.
Suprnet obavještava kupce da su uređaji za profesionalnu upotrebu posebno označeni. Uređaji koji nemaju takvu oznaku nisu predviđeni za profesionalno korištenje i nije ih preporučljivo koristiti u profesionalne svrhe jer takva vrsta kvara nije pokrivena jamstvom te u tom slučaju trošak popravka snosi Kupac. Ukoliko ovlašteni servis utvrdi da se radi o opisanoj vrsti kvara, Supernet neće moći preuzeti odgovornost niti trošak prouzrokovan postupanjem kupca protivno ovoj obavijesti.
Suprnet preporuča kupcima da za proizvode koje je potrebno montirati/pustiti u rad obavezno kontaktira ovlašteni servis jer proizvođači u pravilu osporavaju prava iz jamstva za svaki proizvod koji je neovlašteno montiran/pušten u rad, pa ni Supernet neće moći priznati posljedice.
U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Supernet ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.
Supernet odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.
Obavijest o statusu vraćenog proizvoda i ostvarenom iznosu povrata kupac će primiti u roku od 10 dana putem maila. Povrat novčanih sredstava kupcu bit će izvršen najkasnije u roku od 5 dana od datuma upućivanja obavijesti kupcu.
Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Cjelovite informacije vezane uz pravo kupca na jednostrani raskid ugovora možete pronaći u Zakonu o zaštiti potrošača ( Narodne novine 41/2014, 110/2015, 14/2019).
Povrat robe trebate izvršiti na adresu naše poslovnice:
Supernet d.o.o.
Jablanovečka 8
10000 Zagreb
Jamstvo
Za svaki proizvod na našim internet stranicama postoji jamstveni rok. Prilikom preuzimanja proizvoda dobiti ćete ispunjeno jamstvo sa datumom kupnje i serijskim brojem proizvoda. U jamstvenom listu su navedeni uvjeti jamstva i popis ovlaštenih servisa gdje svoje jamstvo možete ostvariti.
Strogo zabranjeno je bilo kakvo djelovanje na naš sustav poslovanja kao i lažiranje podataka te će svaki takav pokušaj odmah i bezuvjetno biti proslijeđen nadležnim institucijama.